Apr 11, 2014

Anbefaling: feedly.com

// The webpage feedly.com is a tool to gather all your blogs, news and other pages which includes daily feeds. It's simple and nice!

Jeg blev for noget tid siden opmærksom på tjenesten feedly.
Jeg er en sucker for blogs, men jeg synes også det kan tage lidt lang tid at åbne ALLE blogs, én ad gangen og tjekke nye indlæg - dette kan løses med feedly!

Det er et værktøj hvor man indtaster de URL'er (webadresser) man ønsker at følge, og hver gang der så er en nyhed på dén side, kommer den ind i dine feeds på feedly.com.
Så læser man også kun bloggen, når der reelt er noget nyt - det er (i mit tilfælde ihvertfald) ikke hver dag der kommer nye indlæg på de blogs jeg følger.

Super nemt og lækkert!
Det findes både på nettet, og som app til iPhone, iPad og Android.

Kom i gang her: www.feedly.com

Screenshot fra min "homepage" fra feedly
Håber I kan bruge det!

hugs&kisses

No comments:

Post a Comment