Sep 1, 2013

Homemade Hummus



Igår fik jeg endelig gjort det! Jeg fik taget min hjemmelavet-hummus-mødom! :D
Det er lidt sjovt, som man kan vende sine smagsløg til at kunne lide noget, som man tidligere ikke har kunne lide. Sådan har jeg det med oliven, rødvin og hummus.
Men efter man så smager en version af noget, som faktisk smager godt, så åbner det en helt ny kulinarisk verden for én.

Anyway, jeg har "lært" at spise hummus og igår lavede jeg den altså selv!
Overraskende nok er det nemt og alle tingene man skal bruge, kan man få i et supermarked. Den overstående opskrift blev ikke helt fulgt da jeg ikke tog olivenolie, oliven og paprika i - uden olien er den lidt mere "light" - det bilder jeg mig selv ind ihvertfald.. :D
Opskriften er meget simpel - køb ind, bland sammen i en skål og blend!

Jeg skal helt sikkert lave hummus mere fremover - yum yum <3

hugs&kisses

No comments:

Post a Comment